Johannanystrom

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Johanna Nyström - 13 april 2010 21:48

Har precis kommit hem från "jobbet" eller ja, praktiken. Har gått bra ikväll, surrat på med en massa olika människor som man aldrig tidigare talat med, vilket var jätte roligt. Druckit kaffe, spelat biljard, sett Dating in the dark. Garn sjukt program förresten. Och bara allmänt varit!


Nu eller på ett lill tag ska jag göra kväll och mysa ner i min sköna säng. Ska upp tidigt imorgon för att hinna duscha osv innan jag börjar klockan 08.00 & går till 16.00 Sömn behöver jag mycket av just nu känns det som. Ständigt trött & sliten, kanske sover jag för mycket? ;P



   Bjuder på en garn snygg bild på mig & Lina - Marknaden 2008


Godnatt


Av Johanna Nyström - 13 april 2010 17:17

Har precis vaknat upp från min lilla powernap <3 Hade jag fått välja hade jag sovit flera timmar till men inte det. Klockan 18.00 ska jag befinna mig på ug och vara där till 21.00 Jag är garn trött & helt färdig men det är väl bara att härda ut? Kom dit ikväll förresten och umgås, drick kaffe, spela biljard, jaa vad som helst!





Av Johanna Nyström - 13 april 2010 10:19

Och det är väldigt lugnt! Just nu sitter jag & chillar här på UG, sen när Jonas är tillbaka ska vi fara upp till replokalerna och städa.


Måste bara skriva lite om igår för det var den mest roligaste & underhållande dagen på länge. Jag, Lina, David, Rune & Emil såg en stor chans när vi var kring bränna att ta Juniors bil och gömma den där den stod så fint på parkeringen med nycklarna i. Sagt & gjort! När han insåg att den var borta blev han rasande, mer & mer för varje gång. Vi gav han ledtrådar men han ville bara veta vars den var. Det hela slutade med att han kastade telefon sin på bilrutan, och när han väl hitta den jaga han oss. Vi var garn rädda men hade ändå jävligt roligt och skratta för fullt! :) haha! Sen när han väl lugnat ner sig var det roliga slut. Lina spelade även in flera samtal när han ringde så om ni vill lyssna gå på hennes facebook & kika.



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards