Johannanystrom

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Johanna Nyström - 12 april 2010 12:51


www.tankadirr.com



Solen skiner för fullt och jag sitter inne & ruttnar. Håller på fundera om det är dax flytta ut i stugan eller om det ännu är lite för kallt? Tror nästan det skulle gå om det lilla "elementet" får stå på dag&natt.

Skulle vara enormt skönt iaf, kanske man städar ur den till helgen och flyttar ut? Eller idag? Håller iallafall på ladda ner Avatar, blev sjukt sugen på att se den ikväll. Den är ju såå jävla bra!!!



Av Johanna Nyström - 12 april 2010 10:57

Igår satt jag & Lina på msn och drev med någon pervo kille från (?) och såhär såg det ut! HAHA! Roligt hade vi då ;)


       


Och på tal om äckel gubbar, pervon, pedofiler m.m så ringde det ett okänt nummer igår till mig, det har ringt tidigare men har inte hunnit svara men igår så gjorde jag det. Och det var en kille som sa sig komma från Stockholm och var fotograf. Han hade en garn äcklig & läskig röst, han sa att han hade sett mig på pixbox och frågade om jag var intresserad av att bli fotad! Ta nakenbilder, lättklädda bilder osv. Jag sa ju naturligtvis NEJ! Men jag lät han ändå prata på för att allt han sa var så jävla sjukt. Han sa att jag hade så fin kropp, fina bröst, att han verkligen ville fota mig, han frågade även om jag tyckte om att se på par, killar och tjejer! Jag menar vem fan frågar nå sånt? I Början av samtalet var han mera vanlig och frågade om jag själv tyckte om att fota osv. Men sen spårade allt ur och jag la på! Fan vilket jävla äckel.

Men det var som roligt ändå! Haha!

Säkert nån jävla pedofil som trodde han kunde lura mig! Men inte det!!!

Fan vilka jävla typer det finns alltså!

Av Johanna Nyström - 12 april 2010 10:34

Det märks! Folk tinar fram, strålande sol, varmare, snön smälter - snart helt borta ...... Fan så jag längtar till alla varma & soliga sommardagar!


Förövrigt har helgen varit lugn.

Fredag for vi ju som sagt till kalix.


Lördag blev det en liten sväng i skogen (Snabers) och kolla. Lina övningskörde och vi hade det allmänt lugnt & trevligt. Tog nå varv kring Bränna innan det var dags fara hem & sova. Blev förresten stoppad av polisen för första gången. Har haft tur tidigare men nu var det även min tur.


Söndag vaknade man upp till strålande sol och varmt ute. Så det var bara hoppa i duschen och göra sig klar för att sedan fara ut. Vi for till Bränna, satt på em - trappan ett gäng och njöt av det härliga vädret.

Senare blev det film hos Matte. Närkontakt som tydligen är baserad på en sann historia. Vi var och googla på det efter filmen och fan så sjukt. Se filmen och googla sen. Men den var sådär iaf, nog gick den att se men den var mest.......... jaa, sjuk.


Och nu är det Måndag och jag sitter här hemma, har precis vaknat. Egentligen skulle jag ha börjat praktik idag på UG men blev ledig idag eftersom Jonas skulle vara borta. Så börjar inte förren imorgon kl 10.00 Skönt som fan med en extra ledig dag :)


Här får ni lite bilder från helgen!


     


    


  


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards