Johannanystrom

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Johanna Nyström - 1 april 2010 17:10

Ligger hemma i sängen och lyssnar på musik. Funderar på vad fan man skulle ha gjort ikväll? Hade jag haft pengar hade jag farit till kalix men så är inte fallet just nu, tyvärr! Men nog vettja man styr upp nå roligt här i kommunen! Får vi då hoppas! Blir då nyktert ikväll iaf.


Nää, kanske man skulle ta och klä på sig och dra ut!?


Av Johanna Nyström - 1 april 2010 11:03

   

      

+ ett hårspray



  

Jag & Lina med ny färgade hår :`)


Av Johanna Nyström - 1 april 2010 10:24

Shit så tiden går snabbt. Den bara springer iväg. Det känns nästan ut som att det var jul nyss. Och nu är det vår, men jag undrar vars fan solen är?


Nåja, igår for ju jag & Lina som sagt till Luleå. Shoppade en massa saker, åt god tacotallrik på Dagobert, svammlade på osv. Vi var väl hemma igen vid halv sex, och då passade vi på att färga håret på varann, hade en jävla ful utväxt som var tvungen försvinna, FORT! Man måste ju vara påsk fin! haha!

En liten besvikelse igår var att jag inte hittade det vita linnet jag var ute efter så det fick bli ett annat från GinaT, vilket får duga. Ska snöra upp nå bilder snart på mina fynd :) Men jag kan då säga en sak - FYFAN hur vi kommer se ut på hotellet på Lördag. haha! Hoppas verkligen att det är massor med fler som ska klä ut sig! Eller??!


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards