Johannanystrom

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Johanna Nyström - 5 april 2010 22:07

Har precis kollat den. Ganska så bra, så kan absolut tipsa om att se den! Några skratt fick man väl sig alltid! :)


Nu, eller snart blir det väl att krypa ner under täcket och försöka sova. Miroi imorgon och huuur jag längtar! INT! Fan så tungt det känns ut och ångesten blir bara värre. Har även ångest över den här värdelösa jävla dagen. Har legat i sängen precis hela dagen förutom en timme typ då vi just var ut med skotern! FYFAN säger jag bara!!!!



  

Av Johanna Nyström - 5 april 2010 18:34

Hur fan ska jag göra med mitt hår? Jag orkar seriöst inte ha rött till sommaren, då kommer jag få färga det varje vecka isf. Och svart är helt uteslutet, även brunt med slingor, så jag hade innan jag gjorde rött..

Skulle vilja bli blond MEN jag tycker inte jag passar i det, passar tusen gånger bättre i mörkt hår. Ser sjukt ung ut i blondt hår. Ojoj, detta ständiga jävla problem med hårfärger hit & dit.... Det tar aldrig slut och jag är aldrig nöjd.


Kom med förslag hur fan jag ska göra!

Av Johanna Nyström - 5 april 2010 16:27

Har precis kommit hem igen efter en liten & ganska så kort skotertur med Ida & David. Men skönt var det att få komma sig ut och inte bara sitta inne och ruttna. + att det här var nog sista skoterturen i år, iaf för mig.


Vettefan vad man skulle ha gjort nu? Alla verkar ju vara upptagna med annat så ser ut mera mörkt för min del. Får väl ladda hem nån film och se själv eller nå? Synd, för hade verkligen velat göra nå ikväll...


Imorgon blir det iaf miroi igen :( Absolut inget att hurra över. Men direkt jag slutar imorgon ska jag fara och ta mig en mjukglass med Emelie nu innan hon flyttar till Göteborg. Är ju garn längesen vi umgåtts och bara annars surrat så ska bli roligt :)

Av Johanna Nyström - 5 april 2010 10:53

Jag är ledig och det känns ut förjävligt. Jag vill inte & orkar inte vara på miroi nå mer. Det suger. jag vill vara ledig och kunna göra vad jag vill, precis som innan dom satte en på skiten. HATA AF!! Hur ska man stå ut till midsommar?! Antar att det bara är att se glad ut och härda ut! suck.


Just nu håller jag på fundera vad man skulle ha gjort den här sista dagen av sin ledighet? Synd att det inte var sol & varmt ute då hade det funnits tusen alternativ men inte det. Klart det är grått & mulet.


Satan så less jag känner mig!!!!!!







Av Johanna Nyström - 5 april 2010 10:45

                                                          

 

Jag & Lina iklädda 80 -tals kläder

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards