Johannanystrom

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Johanna Nyström - 6 april 2010 18:37

Vilket väder vi haft idag alltså! Det märks att våren är här och sommaren närmar sig. Snön smälter, solen skiner, det är varmt och framförallt börjar folket här i kommunen tina fram. Man kan börja använda lite av sina "sommarkläder" och skor. Fan så härligt! :)


Har ju som sagt varit med Emelie idag och ätit mjukglass. Vi har suttit på em-trappan ett bra tag i solen och surrat på & bara glassat. Nästan så att det blev för varmt att sitta där :P Men det var trevligt.

Nu är jag hemma och har precis ätit. Vettetusan vad man skulle ha hittat på nu? Ta det lugnt ett tag sen blir det väl att umgås med Lina.



GE MIG SOMMAR!!! NUUU!


Av Johanna Nyström - 6 april 2010 11:52

Dagen började skit när alarmet ringde 07.30 på morgon. Jag vill bara dö! Men efter 3 försök så tog jag mig upp, hoppade i duschen och drog till miroi. Vi fick en uppgift att fara och intervjua en butik där vi själva skulle kunna tänka oss att arbeta, så mitt blev Stuk. Efter det var gjort så fick vi sluta så gissa om jag blev nå glad??! Nu sitter jag iaf här hemma och tycker livet är allt för härligt ibland! :) Och det strålande vädret vi har idag gör ju inte saken värre!


Nu, eller snart blir det iallafall att fara och äta mjukglass med Emelie.

Vad händer resten av dagen? Hade velat fara åka skoter och grilla..

Någon snäll & vänlig själ som har en skoter och plats för mig? :)


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards