Johannanystrom

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Johanna Nyström - 8 april 2010 18:57

Har legat och sovit tre timmar tidigare i brist på annat! Finns inget att göra och ingen svarar när man ringer eller skickar .... Känner mig extremt less och uttråkad. Har legat i sängen från klockan halv tolv nu, vilket börjar bli garn jobbigt & tråkigt.. Hade jag inte varit förkyld och mått lite halv risigt hade jag tagit mig en promenad med hundarna men orkar fan inte riskera att bli värre. Speciellt inte nu till helgen. Så nu är det bara missbruka med ingefära thé i hopp om att slippa bli ännu sämre.



 

  saknar ...

Av Johanna Nyström - 8 april 2010 11:44

Kan nog inte vara annat? Vi har fått sluta just före elva idag vilket förgyllde min dag! <3

+ att det är en dag kvar till helg, Fredag imorgon och då blir det mirre en snabb sväng för att se en film. (Håller tummarna att den inte hinner komma) så kanske vi får sluta tidigt imorgon också. Nog för att vi alltid slutar halv tolv fredagar men ändå! ;P

Men den stora frågan återstår ju, vad fan man skulle ha gjort i helgen? Nyktert blir det iaf så man hade ju behövt styra upp nån rolig-nykter-aktivitet tycker jag! Någon som är på? Förutom Lina då, hon är ju alltid på så ;)


Nä, kanske man skulle slå på en film och glo tills något händer!?

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards