Johannanystrom

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Nyström - 4 augusti 2010 11:10

Solen sviker oss idag så jag tror det blir att ladda hem en massa filmer och bädda ner sig i soffan under täcket och kolla film hela dagen. OM det nu inte klarnar upp lite grann så man kan vara ute :)


  

Gossarna! <3


Av Johanna Nyström - 3 augusti 2010 17:32






Av Johanna Nyström - 3 augusti 2010 17:24

Ser ingen nytta med det? Jag ska börja behandla andra precis så som dom är/gör mot mig! 


Är grymt less!

Av Johanna Nyström - 3 augusti 2010 16:24


                          

  

Av Johanna Nyström - 3 augusti 2010 15:41

Och jag är sämst på att uppdatera. Har helt enkelt för roligt och mycket att göra än att sitta här och blogga. Men jag ger er en snabb uppdate på de senaste dagarna.


* Torsdag - Jobb

* Fredag - Var på Älgfarmen och på kvällen gled jag omkring med Lina överallt & ingenstans

* Lördag - Blev att dricka i Luleå, Lina & Jag gick från Töre till Morjärv.

* Söndag - En bakisdag som spenderades på Bränna och avslutades med Sex and The City 2 i stugan min.

* Måndag - Var med en massa folk, sprängde oljefat, åt nattmat på Nilles och busade på en massa.

* Tisdag - Idag har jag bara tagit det lugnt hemma, sett tjejfilm och myst med Tigro. Snart mat sen dra ut och göra nå roligt :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards