Johannanystrom

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2010 22:14

Då trivs jag som bäst! Vill alltid ha något att göra, det ska vara full rulle hela tiden. Jag hatar när man bara ligger hemma och glor upp i taket. Är det värsta jag vet, hinner bli så rastlös och uttråkad. Men visst, nog kan det ibland vara skönt bara ligga hemma och se film en hel dag men inte alltid. Man lever bara en gång så passa på att leva livet fullt ut istället för att vara som nån jävla pensionär. Man är bara ung och dum en gång i livet! :) Haha!


Nåja, idag har jag haft fullt upp hela dagen. Varit hundvakt till tolv typ, sen har jag & Dan varit på skolan och hälsat på, hunnit med systemet, ragga och allmänt bara varit. Sen for jag hem en snabbis och åt för att sedan fara till Ötå/Finland med Helena, Frida & Rebecka där vi köpt massa godsaker till imorgon :) Och nu ikväll har jag varit kring Bränna med Dan, David och Pär en sväng. Nu är jag äntligen hemma igen och tänkte snart se reprisen från igår av Fångarna på fortet. 

Och imorgon gott folk är det FREDAG!! Det gillar vi! :)

<3

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2010 09:54

Härlig bild i fjällen på hundarna!

  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards