Johannanystrom

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Johanna Nyström - 29 augusti 2010 23:05

Har jag haft ikväll. Har varit med Annika, Helena & Malin och kört runt lite överallt och dillat på. Sen tog jag och Annika oss en promenad från G-byn till Bränna och runt hela skiten och sen hem till mig igen. Mycket duktiga har vi varit och skönt som tusan att få röra på sig lite! :) 

Nu är jag hemma igen och tänkte slå på en film att mysa mig ner i sängen till. Måndag imorgon hörrni! Kul, INT!! 

Av Johanna Nyström - 29 augusti 2010 12:15


                                                      

Av Johanna Nyström - 29 augusti 2010 10:00

Usch, nu är det Söndag igen och jag ser verkligen inte framemot veckan.


Men för övrigt har helgen var sjukt kul, kan dra den lite snabbt. 

Fredag: Började kvällen med att Jag & Annika for till Sam & förfesta med en massa folk. Matilda kom också och joinade oss. Vi hade det förjävla fint! Sen vid tio drog vi vidare till Hotellet där det var mycket folk och bra människor. Drack en massa, surra, skratta, träffa nytt folk och hade det allmänt kul. När Hotellet stängde vid två(?) drog vi vidare till Björkholmen till Dans stuga där vi fortsatte efterfesten. Och vid kanske fyra, halv fem måste jag ha somnat? 


Lördag: Vaknar upp ÅTTA! på morgon av att André och Dan börjar leva om, jag ville döda dom eftersom en bakfylla från helvete tog mig sakta men säkert. Nåja, att fortsätta sova kunde jag ju glömma så vi for till Bränna på OK och inhandla oss en massa gott, sen tillbaka till stugan där vi legat och svammla på, kollat film hela dagen. och som tur var släppte min bakfylla väldigt snabbt så det var ju tur :) 

Vid tre kom mamma och hämta mig, så då var det bara snabbt hem och duscha för att sedan fara på Köket med Lars och flotta. På kvällen hände inte allt för mkt, vi tog nå varv med Emil & Malin sen for jag hem och sov vid halv tio, var så sjukt trött efter för lite sömn. 


Och nu är det Söndag. Vettetusan vad man skulle ha gjort idag/ikväll? 


Bjuder iallafall på nå bilder senare. Dock bara från förfesten eftersom jag glömde helt bort kameran inne på Hotellet! :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards