Johannanystrom

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna Nyström - 13 juli 2010 12:27

  

Av Johanna Nyström - 13 juli 2010 10:24

Vaknar upp och det är kanon väder :) Bara det gör min dag och jag är överlycklig. Nu kan man verkligen säga att sommaren är här, bara det nu håller i sig vill säga :) Så idag, snart blir det att dra ut sola & bada tillsammans med Lina och säkert nå fler tjejjor :) Skönt ska de bli.


Annars är mitt liv toppen och jag känner mig lycklig & glad. Och snart är det marknad och då ska vi ha det garn bra & kul :)

Sommaren är underbar och man ska vara glad. Så inga sura miner här inte gott folk! :) Passa på att lev ett glatt & roligt liv för som sagt, man lever bara en gång!


Och förresten, alla ovänner & fiender, nu lägger vi ner va, livet ska väl ändå inte gå ut på att bråka och tjafsa hela tiden? Det tar energi på alla och ingen mår väl bättre av det? Önskar hela världen kunde vara vänner! :) TJOHO!!!!

Av Johanna Nyström - 12 juli 2010 11:11

Måste säga att jag sovit fruktansvärt bra inatt, inte vaknat en enda gång och det händer inte allt för ofta nu för tiden. Vilket kanske beror på att jag har haft "mygg-fritt" inatt och det tackar vi för! :)


Idag skiner solen så snart blir det att snöra på sig bikinin och dra ut sola. Lite färg måste man väl ändå få i sommar. Hatar att vara blek, speciellt på vintern men då har vi ju solariumet som aldrig sviker en ;)


Nää, nu frukost sen ut .....


2008-2009

                        

    

Av Johanna Nyström - 11 juli 2010 22:56


Men till hösten är vi där igen Lina :)


  

                                                  


Av Johanna Nyström - 11 juli 2010 22:41

Har det verkligen varit, speciellt när vädret har varit på vår sida för en gångs skull :) MEN, det skulle ju vara en nykter helg för både mig & Lina, just därför for vi till hennes stuga långt ut i skogen men väl där efter allt fiskande och mys så kom vi på att vi hade ju sprit i bilen och började blanda oss groggar! Vi ville ha mer och fick det fixat, en vinflarra som riktigt skrek vårat namn, så Mattias & Touben var så snälla och kom förbi med den och passade på att grilla en korv med oss samtidigt. När dom väl for så har jag & Lina legat i sängen lulliga och surrat på tills vi slocknade :) Och hur vi sovit bra inatt, kring halv ett vaknade man och städade och for hemåt igen.

Väl hemma tog jag med mig syster och drog till poolen där Matte, David & André var. Solat & badat hela dagen lång och hunnit med en kanot tur med gänget också :)

Nu håller jag tummarna att det är toppen väder imorgon också!


                                                                        

Av Johanna Nyström - 10 juli 2010 15:50

Igår var det Fredag och för min del var den väldigt lugn, jag tog nå varv med Mattias och surrade på, sen drog jag, Dan, LinaS & Elin upp till Jock och kollade läget. När vi kom inåt byn igen for jag & joinade Lina & Frida och vi hann med en massa surr, skratt och dill :)


Lördag idag, har varit med Matte och glidit omkring lite grann och nu sitter jag här hemma och väntar på maten. Sen bär det av mot Stavik med Lina och där blir vi tills imorgon. Skönt fara ut i skogen och ta det lugnt :) Fiska, köra bil, bus, mys m.m Hur vi kommer ha det bra!! =)



Älska helgerna <3

Av Johanna Nyström - 8 juli 2010 10:02

Här sitter jag, nyvaken & tröttare än tröttast.

Hade det inte varit fint väder idag hade jag lätt legat och blåst ännu, för pigg är jag då absolut inte. Men nejnej, man måste ta vara på de här få dagarna som är fina för de är alldeles för lite av dom i sommar.

Så nu blir det lite frukost, göra matsäck och sedan dra ut sola & bada tsm med Lina och vid två kommer Frida och joinar oss. Vi kanske tar oss en lill tripp till Garbins och steker där :)

Av Johanna Nyström - 7 juli 2010 13:04

Kommer snart hem till oss. Veckan efter marknaden åker mamma & Ida ner till Gävle för att hämta hem Ida´s valp. Har inte bestämt mig ännu om jag ska följa med, men de lutar åt det så int mamma behöver köra själv. Kan nog bli hela så tungt i slutändan.


Han är 75% Chihuahua och 25% Petit Brabancon. Garn söt :)


              

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards