Johannanystrom

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Johanna Nyström - 13 juli 2010 14:47

När man väl är fixad & redo för stranden blir det skit väder.

Så jäkla typiskt! Nåja, det kommer fler dagar och dessutom hann jag ju istället med att se en film, The Bounty Hunter och ta det allmänt lugnt!

Vilket behövdes. Känner mig helt slut i kropp & huvud.


Snart blir det iallafall att börja med maten och sedan gasa upp mot Lansjärv för lite bilbingo :) Mest troligt iaf. Känner då absolut inte för att köra så jag hoppas & håller tummarna att någon mer ska dit och har 3 platser kvar ;P 



Av Johanna Nyström - 13 juli 2010 12:27

  

Av Johanna Nyström - 13 juli 2010 10:24

Vaknar upp och det är kanon väder :) Bara det gör min dag och jag är överlycklig. Nu kan man verkligen säga att sommaren är här, bara det nu håller i sig vill säga :) Så idag, snart blir det att dra ut sola & bada tillsammans med Lina och säkert nå fler tjejjor :) Skönt ska de bli.


Annars är mitt liv toppen och jag känner mig lycklig & glad. Och snart är det marknad och då ska vi ha det garn bra & kul :)

Sommaren är underbar och man ska vara glad. Så inga sura miner här inte gott folk! :) Passa på att lev ett glatt & roligt liv för som sagt, man lever bara en gång!


Och förresten, alla ovänner & fiender, nu lägger vi ner va, livet ska väl ändå inte gå ut på att bråka och tjafsa hela tiden? Det tar energi på alla och ingen mår väl bättre av det? Önskar hela världen kunde vara vänner! :) TJOHO!!!!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards