Johannanystrom

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Johanna Nyström - 7 juli 2010 13:04

Kommer snart hem till oss. Veckan efter marknaden åker mamma & Ida ner till Gävle för att hämta hem Ida´s valp. Har inte bestämt mig ännu om jag ska följa med, men de lutar åt det så int mamma behöver köra själv. Kan nog bli hela så tungt i slutändan.


Han är 75% Chihuahua och 25% Petit Brabancon. Garn söt :)


              

Av Johanna Nyström - 7 juli 2010 12:52

Igår var det kanon väder men idag då man vaknar upp så regnar det!

Seriöst nu får det fan sluta vara skit väder, en dag med kanon väder hjälper inte, hela sommaren ska vara fin och varm .....

Man är ju lika blek som ett lik och sommaren är snart över.


Nåja, jag håller tummarna på att det ska gå mot det bättre.

Kan ge er en snabb uppdat. på veckan.


Måndag - Jag, Frida & Lina drog till mig och såg en skräckfilm, vi hann även med en jäkla massa surr om allt & ingenting ;)


Tisdag - Hämta upp Lina från jobbet kl 12. Drog till Outlet och hälsade på Frida som slet i värmen, stackarn. Och sedan var Dan snäll och plockade upp oss så vi fick svalka oss med cabben hans, och sen blev det årets tredje dopp för mig nedanför UG. Och det var förbannat skönt måste jag säga. Senare på kvällen drog jag, Lina & Frida vidare till Lansjärv för lite Bilbingo, ingen av oss vann ett skit men var nära många gånger :) På vägen hem drog vi raggen genom nais och väl hemma såg jag & Lina nån film.


Onsdag - Vaknar upp, det regnar och kommer på att jag är utan bil. KUL! Men ska snart fara till Luleå med Matte och hämta hem David. Vad resten av dagen/kvällen bjuder på får vi se.


Måste även tillägga att jag är grymt sugen på att styrketräna.............

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards