Johannanystrom

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Johanna Nyström - 15 juli 2010 10:21

Är det nu här i Överkalix. Eller det är väl snarare idag det börjar.

Så ikväll blir det Volleyboll tunering vid Ug som tidigare år. Dock ska jag inte spela, jag har det bra av att bara sitta och se på och surra med folk :) Hoppas det är lika fint väder ikväll som det är nu..


Annars så vann vi inte ett skit på Bilbingon i tisdags men vi hade det trevligt och kul.. Dom ringde även från Konsum och frågade om jag ville jobba Onsdag, igår, vilket jag inte tacka nej till :) Behöver verkligen alla pengar jag kan få så igår var det arbete hela dagen lång. Håller tummarna att dom kommer ringa ut mig nå mer.


Nä, nu ska jag göra mig klar och fara ut en sväng... Tjooho!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards