Johannanystrom

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Johanna Nyström - 29 januari 2013 19:17


Sitter hos mamma och pappa i Grelsbyn. Hälsar på hundarna :) Som "tur" är så är mamma ute med vilddjuret en sväng så passade på att sätta mig här innan dom kommer in igen. Då lär det bli kaos. 

Fattar ännu inte vars hunden där får all energi ifrån. Nåja, han är ju världens snällaste och gladaste så :)


Ska fara hem snart och se någon bra film och unna mig lite popcorn, tror jag. 



Här har ni två bilder på gammel gossarna & mig ikväll. Jisses nu börjar dom ju vara till åren.

 

   

Av Johanna Nyström - 29 januari 2013 15:47


När Lina och jag tog bussen till Östersund för en hel helg hos hennes syster Jenny där vi fick vara modell för en dag :) Hur vi hade det gött!

                           


Modell för en dag.


                   

Av Johanna Nyström - 29 januari 2013 15:42


Tisdag och vid halv tre idag slutade jag för dagen. Fick även höra att Thai ska stänga i typ veckor så fick panik och for dit och beställde med mig mat hem. Haha. Har varit så sjukt sugen på vårrullar så var tvungen.

Sen kommer ju inte min fina karl hem förren imorgon så det passade ju bra. Slapp jag laga nå mat :)


Ska slappa ett tag nu och sen umgås med Annika om det inte blir för sent. Sen tänkte jag ladda ner någon bra film att sysselsätta mig med ikväll. Onsdag imorgon = halva veckan gjord! :) 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards