Johannanystrom

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Johanna Nyström - 16 januari 2013 19:10


Jobbat, handlat, lagat go mat och fått hem mina nya träningsbyxor jag beställde tidigare i veckan. Lycka! 

Och dom satt som smör. Tur det eftersom dom kostade 750kr med frakt. Jisses så dyrt det kan vara. 

Nåja, nu har jag ett par som kommer användas flitigt. Dom går även ha som mjukisar hemma om man vill. och tvättar upp dom såklart! :) Funderar på att beställa ett par vindbyxor också men tror det får vänta till nästa månad kanske. Har inte riktigt råd just nu och sen måste jag köpa hundbur m.m. 


Blir lugnt ikväll. Känner mig totalt död. Hjärndöd. Hjärnan vill absolut inte anstränga sig mer än nödvändigt. Kanske ser nån bra tjejfilm eller nå :) 


SNART FREDAG!! 


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards