Johannanystrom

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Johanna Nyström - 27 januari 2013 20:45


Fredag var lugn. Hände inte mycket. 


I lördags for jag och Matte till Luleå för att shoppa lite. Kom hem med mycket mer kläder än jag skulle. Nåja, ibland får man unna sig :) På kvällen var vi i Vännes, M skruva och jag höll han sällskap. När vi kom hem såg vi en film innan det var läggdax. 


Och idag började jag dagen med att fara styrke träna med först Josse och sen med Matte en snabbis innan jag, mamma och syster for till haparanda för att shoppa på Ikea och djurmagasinet. Fick med mig några nödvändiga saker hem. 


Och nu börjar den här dagen dra sig mot sitt slut. Måndag imorgon och en ny vecka drar igång. 

Sen tycker jag det kan ta och komma en massa snö så vi kan köra skoter och njuta. Längtar till våren då solen börjar värma, fåglarna kvittrar och man kan fara med skotern, grilla en korv och dricka varm choklad. Gud så härligt. Hoppas tiden går snabbt nu :) Och nu är det ju inte heller så länge kvar tills min anställning slutar. Tänk att ett år snart gått. Hur jag ska njuta av livet som arbetslös och förhoppningsvis har jag en liten vovve att spendera alla dagar med :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards