Johannanystrom

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Johanna Nyström - 21 januari 2013 10:29


Huvudvärken jag vaknade med igår berodde inte på kaffebrist som jag först trodde. Nejnej. Den var början till en sjuhelvetes mördar migrän som däckade mig klockan 14 igår. Det var hemskt. Brukar ha migrän ibland, några gånger per år men det här var den värsta någonsin. Jag trodde på riktigt att mitt huvud skulle sprängas. Så jag legade i sängen från två till halv åtta på morgon. Ringde även till Annlo igår och sa att jag hade migrän men inte visste om jag skulle ha idag. Bättre vara på den säkra sidan och speciellt när jag skulle ha öppnat idag så det slutade med att vi kom överens om att jag skulle vara hemma idag och vila. 


Mår bra idag. TackOlov. Så tänkte bara ta det lugnt hela dagen och tvätta lite. Imorgon blir det jobbet igen.

Och jag säger då det, lyckos er som slipper ha migrän för det är ett helvete.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards