Johannanystrom

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Johanna Nyström - 25 januari 2013 17:55


Klockan 14.00 idag tog jag mig helg. Härligt, underbart vill jag lova. 

Hur jag ska sova och njuta under dom här få dagarnas ledighet. 


Har precis sett en film, Life of Pi. Ganska bra faktiskt, kanske lite seg men där i slutet fällde jag nån lill tår :)

Ikväll blir det inte mycket, lugnt och skönt. Väntar på att Matte ska sluta jobba så vi kan fara till Gbyn äta tacos som mamma bjuder på. Om det nu inte blir allt för sent. Isf får vi snöra ihop nå snabb lagat hemma. 

 

Förresten dog ju min telefon igen på morgon. Precis som sist. Gissa om jag kände lycka? Fyfan säger jag bara. Vet inte om jag ska köra en gång till till Luleå och säga hur jävla cp dom är och inte lyssnar på sina kunder. Och kräva reseersättning för två resor eller pengarna tillbaka och köpa en ny. Eller om jag skiter totalt i det och köper en helt annan mobil och kastar den gamla i ett stengolv. Det sist nämnda lockar mest. 

 

Sen hade jag funderingar på en resa till happis på söndag. Vill på Ikea och sen måste jag på djurmagasinet och köpa allt en hund behöver. Hade varit skönt få gjort sånt färdigt så man inte behöver tjorva sen i sista sekund. Nää, ska gå göra mig en smörgås eller två nu..

 

ha en bra helg allihopa!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards