Johannanystrom

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Johanna Nyström - 1 januari 2013 21:18


Har precis haft film maraton med mig själv. Hunnit med tre filmer från de att jag kom hem. Jisses! har nog rutiga ögon nu. Men nu blir de ingen mer film för ikväll, kanske lite tv och mys med matte. 

Imorgon är dock min ledighet slut. Jobb imorgon men jag börjar den med en liten sovmorgon så det känns ju ut bra :) Sen är det ju bara tre dagar så är det helg igen. 

Av Johanna Nyström - 1 januari 2013 15:28


Det nya året firades in med först en sinnessjukt god middag i Vännes. Sen for vi hem till oss här jag, matte och micke satt och surrade, lyssnade på musik och sen gick ut för att se lite raketer. Sen vid halv tre inatt knallade vi över till grannen som hade fest och vid just efter fem inatt har vi somnat. 

Sjukt trevlig och bra kväll och det nya året firades in med världens bästa M <3

Så kan inte klaga, fast vi bara satt tre stycken dög det så himla bra. 

 

Nu har vi nytt år och det betyder nya tag. Och 2012 var ett riktigt bra år men jag känner på mig att 2013 kommer bli ännu bättre. Eller jag vet. Började iallafall första dagen på det här året med att fara äta bakis mat med Vicky & Johan på Vippa. Å herregud så mätt jag blev. Och trött. Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och se massor med filmer. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards