Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Härlig dag

Av Johanna Nyström - 26 maj 2013 20:41


När Matte hade vaknat till liv på morgon bestämde vi oss ganska snabbt för att gasa till Luleå för att köpa nya kuddar och solstolar. Kuddar fick vi med oss hem så förhoppningsvis ska vi slippa ha ont i nackarna nu. Men solstolarna vi ville ha var slut så imorgon blir det larsons järn. Hoppas det finns kvar. Sen när vi kom hem till lilla Överkalix igen har jag legat i solstolen i G-byn där jag lyckades somna. Vilket även fick mig att påminnas och längta tillbaka till Turkiet och alla dagar jag och Lina legade på stranden bakfulla och somnade i solen och var sönder brända. Åååh så härliga tider det var. Saknar det så otroligt mycket. 

Och nu ikväll tog jag och Ida med oss hundarna och for till älven så dom fick plaska i vattnet. Lava var galen och hade gärna simmat iväg om hon kunde. Dollar var feg och doppa bara fram tassarna men jag förstår han. Första gången han ser så mycket vatten, plus att de är högvatten och svinit kallt. Kanske går bättre när det sjunker och blir varmare ute. Ska köpa han en flytväst till i sommar så han kan bada. Tydligen är det bra ha eftersom fransk bulldogg är framtunga och "sjunker" när de simmar. 



Nu har jag iallafall äntligen landat hemma i soffan efter en skön kall dusch. Väntar på min prins som kommer hem snart så ska vi mysa oss ner och se en film <3

 

   

 
 
Lina

Lina

31 maj 2013 00:02

Meeen hördudu.. det får/ska vi göra om :) dock om nått år.. och kanskeee inte lika hårt partajjande ;) saknar det med dock! Vi har haft det rätt bra mååånga gånger :)

http://goodgirlsgobad.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards