Johannanystrom

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna Nyström - 3 maj 2011 22:28


Haft en skit natt med alldeles för lite sömn, vädret har varit skit, har varit extremt trött och små grinig hela dagen och nere/ledsen. fuck! 

Men antar att alla dagar inte kan vara bra? 


Varit på lekis hela dagen först, sen chillat på hemma, sett lite BB, tagit en prommis från G-byn med Matte till Bränna - sjukt skönt! Och sen chillat på ännu mer. 


Snart måste man göra natt eftersom jag nu fått nya skit tider, 07.30 - 16.00 varje dag .........Kul, NOT!

Av Johanna Nyström - 3 maj 2011 00:23


                                                                                             

Av Johanna Nyström - 2 maj 2011 23:49


Här kommer några av alla de bilder fotografen tog


(KLICKA FÖR STÖRRE)


                                             

Av Johanna Nyström - 2 maj 2011 23:18


- Borta bra men hemma bäst


Har haft en sjukt bra, rolig och trevlig helg i Östersund hos Jenny med henne och Lina. 


I fredags fick vi ju som sagt pröva på att vara modell för en dag vilket gick super och var sjukt kul. Var väldigt nervös i början och tänkte hur fan nu detta skulle gå men efter att dom hade sminkat en och det väl var våran tur gick det galant. Fotografen sa precis hur vi skulle sitta, hålla armarna osv så det var ju bra. och några lyckade bilder blev det ju iaf :) En rolig grej helt enkelt som jag tycker att alla borde pröva på. Efter att vi var klara där gick vi ner till hamnen och fotade innan vi sen drog och käkade go dönerkebab och sen hyrde en film som vi somnade så gott efteråt. 


På lördag vaknade vi tidigt för en shopping dag på stan. Hittade massor med fina kläder både till mig och Matte som jag köpte. Vi tog oss även en lunch på pause där dom hade sjukt god mat. Och efter en hel dag på stan for vi till Jenny, fixade oss, vila just innan vi for till någon av hennes kompisar och grillade ett helg gäng och drack en lill go cider. Blev en tidig kväll.


Söndag steg jag och Lina på bussen 08.15 för hemresa, och vilken plåga. Men när vi väl var framme i Töre stog Matte och Pär där och väntade :) Sen raka spåret hem. 


Idag var man tillbaka till vardagen och den började ju bra, INT! Försov mig och vaknade int fören Mattes alarm ringde. Så hoppade snabbt in i duschen och gick till lekis. Resten av dagen har varit lugn, vi har varit hälsat på Dan en sväng ikväll och tog oss en lill promenad. 


Mer orkar jag inte skriva förutom att jag haft det super i helgen :) 

Snör upp nå bilder snart eller imorgon ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards