Johannanystrom

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Johanna Nyström - 10 maj 2011 07:57


Till mig själv som fyller hela 21 år idag. Synd att det inte ens känns ut som att man fyller år längre. haha! Antar att man faktiskt börjar bli lite äldre? 


Fick iallafall en bra start på morgon, fick vakna upp brevid världens finaste & bästa som sa Grattis direkt han vaknade, vilket värmde :) Och just nu matar det grattis på facebook och i mobilen. Det lite sämre är att jag ska och jobba på Konsum idag. Känns ut sjukt tungt men pengar pengar får jag tänka. Det behövs verkligen nu när man köpt bil och försäkringen ska betalas i veckan eller nästa. 


Nåja, bara bita ihop så blir nog den här dagen bra. Fick mig ju några timmars vik på lekis imorgon och på fredag också så :) 

NU - hoppa i duschen och sen jobb. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards