Johannanystrom

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Johanna Nyström - 31 maj 2011 08:57


Oj, lite längesen man skrivit här då. Hade nästan glömt bort att jag har en blogg tills Lina och Daniella sa igår att jag inte skrivit nå sen förra söndagen. 


Så nu får jag väl uppdatera er lite snabbt om vad jag gjort den senate tiden. 


Förra veckan släpade jag mig tillbaka till praktiken efter att ha varit dödssjuk veckan före + helgen. Vilket var super tur eftersom jag fick jobba som vanlig vikarie på Lekis hela veckan = Extra pengar! :)

Sen i fredags blev det att vi satt några stycken hos Matte och sög på nån lill go cider & öl. Och i lördags satt jag och Matte först här hos han innan vi gick över till Dp och Emma. Vi försökte få tag i nån chaffis till Luleå men misslyckades totalt. Så vi satt hos dom hela kvällen men det var trevligt :) I söndags blev det "bakis" häng här hos M med han o Dan. Vi lega i soffan i flera timmar och bara surra sönder världen osv. 


Igår var man tillbaka till verkligenheten igen och hann även med att umgås med Lina på kvällen i flera timmar, sjukt kul & trevligt :)


Och nu, eller för en stund sen har jag vaknat och ska börja göra mig klar för jobb på Konsum 10-18.15 Är så glad att jag fått jobba så mycket extra den här månaden, både på lekis och konsum för jag behöver verkligen alla pengar jag kan få eftersom vi nu fått en lägenhet och får flytta in när vi vill efter imorgon. Vi måste bara först få veta om vi får nya tapeter i tv-rummet för att veta när man kan börja flytta. Ska bli så jävla skönt så de finns inte ord. 


Nää, nu får det vara bra för min del... Bye

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards