Johannanystrom

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Johanna Nyström - 5 maj 2011 22:28


Först får man vakna upp brevid världens bästa & finaste. 

Lånar cykeln av M och cyklar till lekis, sjukt bra start på dagen med lite frisk luft. Dock väldigt trött och seg. Sen har det varit bra väder hela dagen + att jag fick sluta tidigare idag. När jag slutade drog jag och M till Happis för att se på en bil men den var alldeles för rostig och äcklig så vi for på Ikea en sväng och köpte lite små saker. Sen tog vi oss flott mat på Max :) På G hem igen stanna vi till i Kalix och körde förbi go gammel bilen min. 


Bra dag minst sagt och imorgon blir den nog ännu bättre. Har hittat mig en bil i Skellefteå så vi ska och se den imorgon om int M jobbar så sent annars blir de på lördag. Dock ingen 318 eller 320 utan en merca. Nåja, man kan int få allt här i livet och ska jag vänta tills en sån med bra pris och rätt färg ska komma ut får jag vänta en evighet verkar det som. Måste ha en bil NU innan jag blir ännu mer dum i huvudet. Så hoppas iallafall att den är i de skick den ser ut att vara i och som gubben säger. Isf blir de affär :)


Nu sova så man orkar med morgondagen! Godnatt!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards