Johannanystrom

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Johanna Nyström - 15 maj 2011 17:51


I brist på annat och att slippa ligga se i taket tog jag mig en välbehövlig powernap som var helt sinnessjukt skönt. 


Men nu ligger man här igen och bara känner hur ångesten tar över, måndag imorgon = praktik igen. Visst det går bra under dagarna men att stiga upp halv sju varje morgon tar på en. usch! Sen att jag inte alls trivs här hemma i G-byn och känner mig deprimerad direkt jag är här är sjukt tungt. Visst jag älskar min familj och dom är underbara men att aldrig kunna få vara själv, känna lugnet, slippa alla miljoner hundar och kunna göra vad man vill, när man vill, aldrig ha något privatliv är jobbigt. Samma att ta hit folk det vill jag inte ens eftersom man då måste ligga inne på mitt rum som är sjukt litet. Jag är ju ändå 21 år och tror det är jobbigare också när jag redan bott borta tidigare och sen flyttat hem igen. Men som tur är får ju jag och matte snart en lägenhet och fan så jag längtar. Kan inte beskriva hur skönt det ska bli! :)


Annars så håller en dödlig förkylning på att ta över mitt liv. Hoppas verkligen inte jag får feber men känns som att det kan vara på G :(

Av Johanna Nyström - 15 maj 2011 13:35


Har jag haft hela veckan och helgen i princip. Har inte hunnit eller orkat blogga. Men kan dra en snabb uppdate vad jag sysslat med. 


Tisdag fyllde jag år, 21. Blev kladdkaka på kvällen och sen häng med karln min hemma hos han. Fick en parfym av honom som luktade sjukt gott :) Sen av pappa fick jag att han betala försäkringen på bilen. Vilket var sjukt bra. Och mer än så har jag inte fått, mamma och morfar skulle lägga ihop lite pengar och ge mig för bilderna jag köpt så det uppskattas. Hann även med att jobba på konsum från 10-18. 


Onsdag blev det först vik på lekis från 08.30 - 10.30 och direkt det var klart gasade jag vidare till konsum och jobbade där till klockan 15.30 typ.


Torsdag var en helt vanlig dag och inget speciellt hände. 


Fredag hade jag först praktik och sen vik från 13.00-17.00 ...

På kvällen körde jag nått varv åt Dan, Matte och Jp medans dom tog sig nån lill öl. 


Lördag var jag på hundutställningen hela dagen och såg på alla fina hundar. Senare blev det smörgåstårta i G-byn med familjen och karl innan jag & M drog till han och vila. Kvällen var lugn, vi laddade ner nån film och åt gott innan vi somnade. 


Söndag, idag har jag varit på utställningen igen och sett. Fast var mera kallt så for hem och nu ligger jag i G och är trött, less, deprimerad och känner mig ensammen. Man borde inte få ligga hemma själv en sån här dag. usch säger jag bara!! Tror jag ska slå på nå bb avsnitt och se för att fördriva tiden....

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards