Johannanystrom

Alla inlägg under april 2011

Av Johanna Nyström - 3 april 2011 22:03


Tror vi avslutar kvällen med en liten go musikbit


-

Av Johanna Nyström - 3 april 2011 21:53


Då börjar söndag, sista dagen för den här helgen också vara över. 

Kan ju int annat än säga att tiden går fort, alldels för fort ...


Varit en sjukt lugn dag, glassat omkring i solen med M & P. Kollat en film som Lina tipsade mig om som var sjukt bra. Sen lagat go fläskfilé och strips med örtsås med Matte och Pär. Mums på det! Och nu snart blir det godnatten för mig. Är helt sjukt trött & sliten. 



Se & njut, ni ångrar er inte :)

 

Av Johanna Nyström - 3 april 2011 14:23


Är riktigt jävla fint väder ute och solen den värmer då på. Har varit ute några timmar idag och sett, njutit och ätit mat på Vippa. Härligt!


Igår blev det iallafall att man tog sig nån lill mun cider och vin. Vi satt hos Matte hela kvällen ett gäng, jag, Matte, Dan, David, Tobbe och Lina kom också :) Sjukt trevligt & roligt. Vi försökte få oss en chaffis till Luleå men det gick mera dåligt så vi tog det mera lugnt, lyssnade på musik och surrade på. Kan väl vara roligt ibland de också :) 


Men det bästa idag är ändå att jag inte är bakfull, bara sjukt jävla trött eftersom jag & M somnade kring halv fyra - fyra tiden och vaknade tio på morgon. Funderar på en powernap men då lär jag väl sova flera timmar för mycket så tror istället jag ska ladda ner en film som Lina tipsade om :)

Av Johanna Nyström - 2 april 2011 14:33



Igår blev det lugnt som tusan. Chill i princip hela kvällen och en film att somna till. 

Lördag idag och vettefan vad som händer idag eller ikväll? Orkar inte planera nå direkt, det tar vi som de kommer istället :)


Nu ska jag höja volymen på max och poppa nå bra musik! Puss

Av Johanna Nyström - 1 april 2011 09:16


Fredag och 1 april idag. Shit så tiden gått fort, känns ut som att det nyss var 1 feb typ. Nåja då har vi ju snart sommar så :)

Undra vem man skulle ha lurat idag? Om jag man alls orkar? 


Idag eller vid typ halv elva måste jag gasa in till Bränna för att lämna nå papper på af så jag får mig nå pengar och sen skriva på nå papper osv eftersom jag nu går in i nån ny garanti. Vilket är super bra eftersom jag får vara på lekis igen då :) Så vi får nu höra vad dom säger när jag ska börja där igen och de... 


Nu ska jag ta mig kaffe och se lite BB.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards