Johannanystrom

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Johanna Nyström - 5 april 2011 21:34


Helt jävla död efter en hel dag med jobb. Mina fötter, ben & rygg mår inte alls bra just nu. Fyfan säger jag bara! 

Men efter jobbet blev det att trycka i sig kyckling o ris, mumma! Sen tog jag och Matte med oss hundarna på en lill promenad och sen var det tänkt att vi skulle och träna men kortet var mongo så vi tog oss inte in :( 

Istället drog vi till Vännes en sväng och chilla. 


Nu har man iallafall intagit ryggläge i sängen och ska extrem ligga. Hade tänkt sova tidigt ikväll men det kan jag ju fet glömma nu eftersom Dan skickade för en stund sen att resten av Sons of Anarchy avsnitten nu finns att ladda ner. Så ikväll/inatt blir det nöta nöta :) Fan så glad jag blev och hur jag längtat på att dom ska komma ut.. 



 

Av Johanna Nyström - 5 april 2011 07:53


Jaaa, de undrar jag verkligen. 


Hade helt & hållet glömt bort att jag ska ju förfan jobba idag. 

Vet ni hur jag kom på det? Jo jag drömde nyss, eller för ca en halv timme sen att jag var och jobbade på Konsum och i självaste drömmen kom jag på att jag ska ju jobba idag så jag vaknade av panik och nästan flög upp ur sängen, klädde på mig snabbt och gick till köket för att se om jag dilla eller om jag verkligen ska jobba. Och jajemen, nog ska jag jobba idag allt. Haha! Tur som fan att jag börjar kl tio och att det inte var åtta.. 

Ja vojvoj :) 


det är inte så lätt att komma ihåg allt...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards