Johannanystrom

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Johanna Nyström - 25 april 2011 21:22


 

Av Johanna Nyström - 25 april 2011 20:58


Imorgon blir allt som vanligt igen. Jag börjar praktik på lekis, igen. 

Hur jag längtar helt ärligt. Visst det är och har varit sjukt skönt vara ledig och kunna göra vad man vill, när man vill, sova länge, vara uppe sent osv men jag saknar mina små söta barn sjukt mycket. Jag har ju ändå varit med dom 3 månader tidigare varje dag och nu blir jag där tills skolavslutningen. Så ett halv år sammanlagt. Ska bli så roligt komma tillbaka och träffa alla de små liven :) Och dessutom följa dom till slutet. 


Resten av veckan blir det iallafall full rulle. Lekis imorgon och på onsdag. 

På torsdag åker jag och Lina till Östersund så ska hinna packa också, på fredag blir det att vara "modell för en dag" , och sen kommer vi hem på söndag. Så vi kommer hinna shoppa, se östersund, umgås med Jenny och bara allmänt njuta :) Sjukt kul! Så idag har jag hängt med Lina, vi har valt ut lite kläder till fotograferingen, kollat busstider, surrat sönder världen, raggat, glassat omkring och ätit en go isglass. 


Nu ligger jag hemma i G-byn och väntar på att min karl ska komma hit. 

Förresten, blev nyss erbjuden att jobba som vanligt på fredag på lekis, fuck! Nog är det typiskt att jag ska bort just då :(


Nää, nu blev det för mycket dill, ska slå på nå musik & lyssna tills M kommer :)




Av Johanna Nyström - 25 april 2011 18:24


Klicka för större


                                                                           

Av Johanna Nyström - 25 april 2011 18:05


Nu är den här påsken över och fyfan så jävla skönt!

Drar väl en lill sammanfattning, är sjukt längesen jag skrivit så.


Onsdag - Började kvällen med att vara chaffis ett lill tag åt Matte i Chryslern runt Bränna. Men efter ett tag parkerade vi bilen och drog till Dan och blev fulla :) Var absolut inte tänkt att dricka men så blev det och trevligt hade vi. 


Torsdag - Vi for och grillade hos David med nå folk, drack och svammlade på. Sen fick vi oss chaffis, först Marie sen EmilP. Vi tog nå varv och sen drog vi alla till John. Och vid tre? halv fyra snåret drog vi hem sov och David kom också med oss.


Fredag - Nykter & lugn dag/kväll. Hade aldrig orkat dricka. Vi sov mest hela dagen och på kvällen for jag & Matte till G-byn och nötte massa BB avsnitt innan vi somnade. 


Lördag - Gjorde man sig klar for till M och grilla och sen var Rebecca snäll och ratta chrysler åt oss. Vi var överallt och ingenstans men det var kul. Vi struntade i hotellet och for istället till Dan på fest och där var vi till halv fem innan vi for hem sov.


Söndag - Sjukt fint väder, gick och satte mig på balkongen i bara underkläder (härligt) och solade. Sen lega vi och sov mest bort bakfyllan. Jag for senare till Dan och var med han & Sara. Såg nå tv, surra och chilla. 


Påsken har varit bra, rolig, trevlig osv osv, men det är jävligt skönt att den är över. Och måste bara få tillägga att fyfan så den här kommunen har idioter. Sök hjälp förfan innan ni är döda. 



Näää, Ska ladda upp nå bilder nu och bjuda på :)


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards