Johannanystrom

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Johanna Nyström - 13 april 2011 23:19


Tror mitt huvud exploderar snart av alla miljoner tankar och funderingar. 

Jag blir helt snurrig, yr, virrig .... 

Tur att jag har min underbara familj och min underbara pojkvän såna här dagar <3 


Men men, ska försöka att inte tänka nå mer uti det ikväll för annars lär jag aldrig kunna somna. Får ta det imorgon... Mmmm...


Puss till alla mina nära & kära! Älskar er!

Av Johanna Nyström - 13 april 2011 19:45


+20 grader i solen, knappt nå blåst, trevligt sällskap, god mat.

Underbar dag!


Tror fan det här var årets varmaste och finaste dag hittils. 

Har varit med Lina hela dagen, raggat kring byn, fotat, surrat, ätit på B-valls, hängt på em-trappan med grabbarna, varit på seth & outlet osv osv. 

Sjukt härlig & bra dag med andra ord. Tills en jävla idiot ringde mig från försäkringskassan och förstörde allt. Fyfan så jävla ond jag blev, kan inte beskriva. Samtidigt blev jag väldigt ledsen och besviken. Det är ju sjukt hur allt funkar egentligen och hur en dag och en vecka kan ha betydelse i vissa fall. Jag tycker nästan lite synd om killen nu såhär i efterhand för jag bad han fara åt helvete och la på. Nå skit samma, allt är ju liks åt helvete på den fronten så spela roll. Är nog inte första gången han fått höra nå sånt så.  

Det stora jävla problemet just nu är ju hur fan jag ska lösa allt? Det är typ omöjligt och jag blir så less och ledsen. Jag orkar inte. fan fan fan!


Här har ni iallafall några bilder från idag..


   

     

     

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards