Johannanystrom

Alla inlägg den 14 april 2011

-

Av Johanna Nyström - 14 april 2011 19:26


I'm a survivor (yeah) {so does} but i am familiar 
i said it before we head into the wall 


Am i supposed to live this life 
this life of wondering 
who can i trust ? Who is a snitch ? 


That's why, they had to pay the price 
What goes around comes around 
keeping it real, handle my deal 


To what does it run life all the time ? 
I need a job to sing along 
freedom freedom 

Av Johanna Nyström - 14 april 2011 18:00


Gick hyffsat bra hos tandläkaren, inga hål och alla tänder i behåll men 435kr fattigare, eller pappa ;) haha! 

Sen har jag bara tråkat här hemma som vanligt, NI VET! Och nyss kommit hem från basketträningen med Lina + hennes baskettjejer. Sjukt skönt röra på sig men ack så dålig kondis man har. Som tur var tog vi det mera lugnt.


Nu vettefan vad som händer? Lär väl ligga här hemma i sängen som alla andra kvällar. 


 

Av Johanna Nyström - 14 april 2011 09:04


Vilken jobbig natt.

Har vaknat två gånger av att jag störtbölat i sömnen och då menar jag verkligen störtbölat. Har drömt tre olika drömmar och alla var riktigt hemska och jobbiga. 


Torsdag idag, undra vart fan solen är? Det fina vädret vi hade igår? Vaknade där kring halv sex på morgon och då minsann var det strålande sol(!) Idag blir det iaf att fara till käftis och få munnen utsliten. Eller ska göra en undesökning och sen se vilken "grupp" jag hamnar i, vad det kostar i månaden osv. Sen halv fem blir det basketträning hur jag nu ska orka det? har böjat bli förkyld igen, snorar och känner mig lite risig i kroppen. 

Får hålla tummar & tår att det det går över och bara är tillfälligt. 


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen börja göra mig klar . . .

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards