Johannanystrom

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Johanna Nyström - 29 november 2012 21:19


Idag jobbade jag min sista dag för den här veckan. Skönt! 

För imorgon åker vi till Uleåborg för att spendera helgen där. Ska bli riktigt skönt komma bort en stund och se nytt och göra annat. Har varit där en gång när jag var mindre men minns knappt nå. Och den gången höll jag på drunkna så vi får hoppas den här gången går bättre! ;)


Ikväll har jag iallafall hunnit vara träna med tjejerna. Men jag var mest sur och irriterad över att jag bara kan köra ben, mage & rygg. Armen får ännu vila eftersom den ännu är inflammerad och gör ont. Sen har vi hållt på packa så nu blir det sjukt lugnt tills vi ska mysa oss ner i sängen. Kanske se en film om inte ögonen faller igen. 


Igår var jag förresten med Vicky till Malin eftersom världens sötaste Love fyllde 2år. Söt ungen där :)



OCH den här snygg tjejen måste jag umgås med snarast! Lina till veckan ska vi fan klämma in en kaffe/surr dejt ;) De är allt för längesen!

 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards