Johannanystrom

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Johanna Nyström - 17 november 2012 16:32


Gudars vad man skulle hinna med mycket! 

 

Av Johanna Nyström - 17 november 2012 16:24


På att blogga. Jag lovar! Men känns som att jag har fullt upp 24/7. Och när jag inte har det är jag helt slutkörd och bara ligger i soffan eller sängen och vilar upp mig. Men jag ska försöka, fast jag inte har något direkt intressant att skriva om. 


Igår kväll däremot var en riktig trevlig kväll. Var bjuden till Ellen som fyllt år för bubbelbad och bastu med tjejerna, Helena, Daniella, Ida, Ellen, Annika och Sandra. E bjöd på en massa go saker och sen bubbla vi utomhus i deras bubbelpool i 2 timmar. Galet! Men fan så härligt de var. Och en jäkla massa surr hann vi även med :) 


Idag har jag mest glidit omkring. Och ikväll blir det att umgås med min finaste. Vad vi hittar på återstår att se, men lugnt blir det iaf. Och imorgon blir det 85års kalas eftersom morfar fyller år idag. Och pappa igår förresten. 49år. Nästa år blir han gammal gubbe ;) Haha. Jo förresten, träning blir det imorgon också. Första passet var i torsdags och fan så träningsvärk jag har i magen & ryggen från det. 


   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards