Johannanystrom

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Johanna Nyström - 25 november 2012 18:42


För någon vecka sedan hade jag sjukt mycket julkänsla men nu är den som bort blåst. Faa-aan så less jag är. Det här skit vädret gör mig så förbannat dum i hjärnan och jag blir så himla deprimerad. Dessutom känner jag mig så förbannat ensam. Fast jag innerst inne vet att de inte är så. Jag riktigt hatar den här årstiden. Regnet, slasket, kylan, mörkret, jaa allt. Allt de är så deppigt. 


Idag har jag och Matte iallafall varit i Vännes nästan hela dagen. Ätit go mat, tagit en pn på nästan två h och promenerat. Sen har jag hunnit vara till Gbyn en sväng men var så himla tråkigt där så for hem, ska koka kaffe och se en film tror jag. Skrev på Fboken att jag bjuder för den som vill ha men jag antar att jag får dricka det själv idag också. 


Nää, ska ladda ner en sjukt bra komedi så man får skratta och i väntan på den ska jag skriva ett gulligt brev till Matte som han får när han kommer hem. Brukar göra det då och då, vilket jag tror han gillar för han sparar det i sin "brevlåda" sängbordet så :) hehe! Mina fina prins! <3

Av Johanna Nyström - 25 november 2012 12:21


Började dagen med ett träningspass med tjejerna <3 Så härligt!


Helgen börjar vara slut och den har varit mycket lugn & skön. Inatt har jag och Matte haft sovkompis, Tigro fick följa med oss hem igårkväll. Söt hunden där. Och han trivs som fisken i vattnet hemma hos oss. Kanske beror på att han bott här tidigare? 

 

Idag är det Julskyltning förresten. Skit tråkigt måste jag säga. Ingen snö, utan grått, mulet och dimma. Lite halvt regnigt också. Får se om man alls orkar fara inåt se. 


VARS ÄR ALL SNÖ??????

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards