Johannanystrom

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Johanna Nyström - 11 november 2012 19:44


Hej alla fina! 


Helgen har varit här och försvann lika fort som den kom. Har iallafall haft en riktigt bra och lugn helg. 

I fredags umgicks jag hela kvällen med mina fina vänner, Helena, Daniella och Frida. Vi hann med en massa surr & skratt. Och i lördags for jag på hundklubben med mamma och pappa och såg lydnadstävlingen. Hann även med att umgås med Annika en stund. På kvällen blev det go middag med min fina karl och vi hann med en sväng till G-byn och Vännes innan vi for hem såg en film innan sängen. 

Å idag har jag varit på dop, lilla Nellie döptes. Så först vart det kyrkan, sen fika hemma hos Malin & Tom. Sen har jag varit i Vännes med M, ätit å tagit de lugnt. Hunnit med en sväng till G också för att ge pappa en farsdagspresent. Och nyss har jag spelat bingolotto. Vann julkalendern värde 50kr. vettefan vad de är? haha. Måste fara lösa in lotten så jag får se. 


Nu blir det iallafall att jobba lite. Ska förbereda lite jobb inför veckan. Fundera och försöka få ihop något bra. Dock hade jag bara velat ligga se tv resten av kvällen men det måste göras. Får hålla tummar & tår att fantasin är med mig så kanske det går snabbt. 


   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards