Johannanystrom

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Johanna Nyström - 13 november 2012 17:45


Matte sa för någon dag sen att fan så skönt de är när man får gjort saker. 

Och jag håller med fullständigt. Saker som man kanske annars går och skjuter på och sånt man tänkt göra riktigt länge men "aldrig hittar tiden till". Idag fick jag gjort en sån sak. Har varit och köpt mig ett träningskort hos Anette för ett halv år. Så nu blir det hårdträning i vinter tillsammans med helena, josse och daniela. Plus att vi fick 3 kvälls tider. Passar perfekt när man jobbar under dagarna och inte alltid kan. Ska bli så grymt skönt och nu när man köpt ett kort för 1000kr så måste man. Man har inget val. Annars är de bortkastade pengar. Ska försöka tänka så varje gång jag är sjukt otaggad iaf :) haha. 


Annars då, hann sola i samma veva och sen varit i G-byn men var tvungen fara därifrån för blev helt slut av alla hundar, eller Zalo rättare sagt. Fan vilken hund alltså. Fattar inte vars han får all ork och energi ifrån. 

Så nu ligger jag hemma i soffan och bara slappnar av. OM jag orkar ska jag dammsuga men att slå på en film lockade mer. Vi får se. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards