Johannanystrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Nyström - 14 augusti 2012 20:36


Om du är lat och inte orkar laga nå avancerat så har jag ett bra tips på en maträtt som går snabbt att laga och är god dessutom. 


Koka makaroner, (eller annan pasta) skär upp bacon i mindre bitar, stek sen och när allt är klart tillagat häller du allt i samma kastrull och häller i sås (pastagrädde). Färdigt! 


det fick bli min och Mattes middag idag. Enkelt & gott! :)


 

Av Johanna Nyström - 14 augusti 2012 19:44


För en dag iallafall. Måste varit en utav de varmaste dagarna i sommar. Fan så härligt! Synd att den kom nu och inte tidigare. Men hoppas och håller tummarna att det håller sig varmt i några dagar nu :)


Sitter just nu i Grelsbyn och ser, ska snart gasa hem och ladda ner en film jag kan bli sömnig till. Börjar 6.30 även imorgon och stänger som jag gjort idag och igår så jag orkar typ inte göra nå. Känner mig sjukt osocial, men när alla skolor börjar igen nästa vecka blir det bättre och flytande arbetstider. + att all personal är tillbaka då. Hoppas det blir bättre med tröttheten då. Är så förbannat trött och slut så jag finner inte ord. 

-

Av Johanna Nyström - 13 augusti 2012 21:59


 

Av Johanna Nyström - 13 augusti 2012 21:39


När jag var och hämtade ny bilen satte jag i en gammal skiva från förr och den här låten började spelas. Sjukt bra. 


Av Johanna Nyström - 13 augusti 2012 19:08


... att ha en dator som fungerar. Måste bara försöka få igång den gamla så jag kan föra över alla mina miljoner bilder. Viktigt viktigt. Dom vill jag inte mista. 


Måndag idag, ny vecka. Har jobbat i vanlig ordning och efter jobbet bara chillat som fan. Ska strax gå ut en sväng och sen ska vi till Vännes och äta tårta för att Madde fyller år idag :) Grattis! Och sen tänkte jag försöka sova hyffsat tidigt. Känner mig så förbannat trött och slut hela tiden. Helt orkeslös typ. Skulle kunna ligga i soffan och halv sova hela kvällar och de är fan int liks mig. jag vill ju ha fullt upp och full rulle 24/7. Vet inte vad jag ska göra för att sluta vara så här död? 

Av Johanna Nyström - 13 augusti 2012 19:07


                         

Av Johanna Nyström - 12 augusti 2012 21:04


For till Luleå på morgon med Matte för att jag skulle köpa en ny dator eftersom min gamla gett upp. Hittade en riktigt bra som jag tog och sen gick vi förbi telefonerna och vad tror ni jag gör? JO jag köper en ny telefon också. haha. Nåja, behöver ju en ny så vadfan :) Så idag har det gått pengar utan fan. 


Här har ni dom jag köpte iaf. 


   

Av Johanna Nyström - 11 augusti 2012 13:28




Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards