Johannanystrom

Alla inlägg den 17 augusti 2012

-

Av Johanna Nyström - 17 augusti 2012 23:19


 

Av Johanna Nyström - 17 augusti 2012 23:14


Äntligen så kom helgen vi alla väntat på. Härligt! Tog helg vid tre idag och efter det har jag legat hemma i soffan flera timmar och vilat och halv sovit och ätit tacogratäng innan jag for till Dan och Camilla där jag spenderat kvällen i deras soffa framför en film vi inte orkade se klart. Kom nyss hem och ska snart bädda ner mig i sängen och läsa en skvallerblaska jag shoppa tidigare. 


Tänk att det redan är lördag imorgon. Får ångest. Varför ska helgerna gå så förbajjat fort? Önskar någon smart & bra person kom till insikt att vi behöver en till dag att vila på. Hoppas och ber till större makter att det kommer sker inom en snar framtid. 


Annars så har jag inga planer alls för helgen. Än så länge blir det lugnt & skönt. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards