Johannanystrom

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Johanna Nyström - 22 augusti 2012 20:31


Ska bädda ner mig i soffan under täcket och slå på en film. Matte skruvar eftersom bilen jag gett han som jag fick med i köpet av bilen jag kör med nu ska besiktas imorgon. Sen innan läggdax ska jag kolla igenom nya Ikea katologen som trilla ner i brevlådan idag. Vi ska ju nämligen byta ut alla våra möbler till nya och finare :) Är så sjukt less alla brun/svarta malm möbler. 


Kom förresten just på att jag lovade matte igår kväll att vi ska sova i soffan inatt eftersom han tjatat så länge. FAN! Hoppas han glömt bort det ;) hehe

Av Johanna Nyström - 22 augusti 2012 20:29


       

Av Johanna Nyström - 22 augusti 2012 20:18


 

Av Johanna Nyström - 22 augusti 2012 16:40


BRRRRRRRRRRR får man verkligen säga här hemma hos mig och min fina. Fan så kallt det är i lägenheten alltså. Har elementen på MAX men är sjukligt kallt. Sover skit om nätterna för att man vaknar konstant av kyla och skakningar. Sen att man ligger i soffan och har en massa kläder på sig + att man är inlindad i en filt men ändå fryser. Blir så less. Vill ha värme. Och i ett hem ska man inte behöva frysa. Har börjat bli små förkyld också och jag kan lova att de beror på hur kallt vi har de här inne. Sjukt störande. 


Nää, ska göra mig en smörgås så man inte hungras ihjäl. Maten får vänta ett tag eftersom Matte sover och jag är alldeles för lat för att laga nå just nu.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards