Johannanystrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Nyström - 21 augusti 2012 19:47


Så ini bomben. Känner att jag vill unna mig massor av nya höst kläder. Tyvärr tillåter inte min ekonomi det just nu så måste vänta tills jag fått lönen. Och då blir det nog en lill shopping resa till Luleå eller Happis :) Längtar! Måste även beställa 3 nya sommardäck, känns ju ut sådär :/ Men har som inget val. Tur man sparat undan en massa pengar på sparkontot så man kan nalla därifrån till såna här "viktigare" saker som måste köpas ibland fast det svider. Men men. 


Sitter annars och små glor runt lite och väntar på att klockan ska bli nio för då börjar första avsnittet av Svenska Hollywood Fruar som jag brukar se :) Hoppas det är lika bra i år som tidigare säsonger. 

-

Av Johanna Nyström - 20 augusti 2012 20:07


 

Av Johanna Nyström - 20 augusti 2012 19:58


Första arbetsdagen på den här veckan är avklarad. Har även fått mitt schema idag så känns ut bra veta hur man jobbar så man kan planera mer. 


Ligger hemma i soffan som börjar bli mer än vanligt. Ska se Top model som börjar nu och sen se om Ensam mamma söker är någon hit. I brist på annat. 

-

Av Johanna Nyström - 19 augusti 2012 21:01


 

Av Johanna Nyström - 19 augusti 2012 20:57


Slingat håret så den extremt fula utväxten blev en aning bättre. Sen varit i Vännes där jag tvättade bilen och torka invändigt. Och sen spelade jag bingolotto med Monica, blev inge rikare men en ny bingolott vann jag :) haha. Pappas faster däremot var med i programmet och vann 3 miljoner. SJUKT som fan. Tänk skulle man ha den turen själv, fan så livet skulle bli lättare ett bra tag framöver. 


Är hemma nu och har lagt mig i soffan här jag tänkt ligga tills det är läggdax. Kanske slår på en bra film om man inte hinner bli alltför sömnig. Måndag imorgon vilket betyder jobb. 

Av Johanna Nyström - 19 augusti 2012 16:04


Sitter i G-byn och chillar. Har varit med Ida och Helena på Thai och ätit gott. Och nyss har vi gjort slingor i mitt hår så sitter nu och väntar på att få tvätta ur det. Sen får vi se vad som händer. Har köpt en bingolott så ikväll blir det att vinna pengar ;) Eller hoppas kan man ju alltid. 

Av Johanna Nyström - 19 augusti 2012 11:26


Fan att helgen ska gå så snabbt. Får ångest. 


Igår kväll vart det då lugnt, var i Vännes ett tag och sen for jag och bröderna Wikman och körde efter nån skogsväg för att leta efter "klipp". haha. 


Söndag idag och var riktigt sugen på att fara till Luleå. Behöver lite små saker därifrån men har inte så mycket pengar så tror det får vänta tills lönen kommer. Men hade tänkt försöka få färgat mitt hår. Har en fet utväxt som börjar störa mig. Men problemet är att jag inte vill ha den hårfärgen jag har nu, är så sjukt less på ljust hår men kan inte bestämma mig för vad jag ska göra.... Men funderar på att göra mer slingor och sen göra mörka också i det? Har ju som ljust överhår nu och brun/rött underhår. Ja fyfan, dessa hår problem gör mig galen. 

-

Av Johanna Nyström - 17 augusti 2012 23:19


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards