Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Ny vecka!

Av Johanna Nyström - 23 juli 2012 20:55


Fattar inte hur tiden, dagarna, kan gå så himla fort? Måndag börjar redan dra mot sitt slut. 


I fredags hade jag ju som sagt mys & filmkväll med mig själv och var chaffis senare. I lördags for jag och Matte upp mot Jock och bara körde mest och såg tills vi kom på att fara till Brudslöjan när vi liks var i farten. Sen igår (söndag) umgicks jag med Helena en stund tills jag pront skulle till Luleå och köpa mig en cykel. Sagt & gjort, tvingade med mig Matte och for på Biltema och hittade en fin tantcykel. haha. Med Korg å allt! :) 2199kr fick jag ge för den. Ett klipp typ!


Så på morgon har jag cyklat till jobbet. Fan så tungt det var. Sjukt så man är otränad men det ska de bli ändring på. Sen har jag och M för en stund sen tagit oss en lång prommis och nu ligger jag helt slut i soffan. Har även hunnit vara till Malin en sväng och hälsat på och surrat med henne och Vicky. Nu ska jag iaf bara ta det extremt lugnt tills sängen kallar. Börjar 8.30 - 17 imorgon så behöver ju inte gå lägga mig i pensionärs tid iaf ;P


Brudslöjan

   



Och np bilder från en båttur vi tog för nå tag sen :)

     


 
 
Mikael

Mikael

24 juli 2012 17:26

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards