Johannanystrom

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Johanna Nyström - 8 juli 2012 23:17


Sjukt bra, trevlig, rolig och härlig helg jag haft! :)

 


I fredags for jag till Luleå för en snabb shopping runda med Vicky och Helena. Snabb vettefan, vi kom hem  efter nio på kvällen. Fick köpt en massa och vi hann även träffa Krille en snabbis, sola solarium och en massa annat svammel. Sjukt trevlig dag. Efter att vi kom hem tog jag nå varv med Annika och Helena. 


   



På lördagmorgon packade jag och Matte våra saker och gasade till Piteå där det blev en runda på stan innan vi checkade in på Stadshotellet. Sen kom även Micke dit och höll oss sällskap hela kvällen. Vi åt god mat, drack go cider/öl på uteserveringar, tog en promenad längs hamnen och var en sväng till Havsbadet och kollade läget med Madde och Hawta. 


                           



Imorse blev det go hotellfrukost innan vi checkade ut och for till havsbadet och tog oss en glass innan avfärd hem. Sen har jag hängt med mina fina tjejer resten av dagen och kvällen. Varit i poolen och stekt, ätit go mat på Vippa, varit i bäcken och badat tusen hundar och haft det allmänt trevligt! :)


     



Bästa helgen på länge! :) Synd att den nu är över.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards