Johannanystrom

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Johanna Nyström - 4 juli 2012 23:39


Vilken härlig dag! :) 


Vid halv tio imorse satte jag och Daniella oss ute på gården och solade i några timmar. Så nu har man fått sig lite färg på den här bleka kroppen. Skönt som fan att de varit bra väder. Äntligen! Sen har jag och Matte varit och ätit go mat på Vippa och glidit runt i solen. Och nu ikväll har jag varit på bilbingo med Vicky och Malin. Ingen vinst men trevligt! :) 


Just nu ligger jag i soffan med en tandblekning i käften. Beställde i förrgår och fick de idag så var tvungen prova nu. Lovar att tipsa och säga till ifall de funkar. Nu ska jag bara vänta på de här sen blir det sängen för ska upp tidigt imorgon och skjutsa morfar till Kalix sjukhus halv sju och när vi kommer hem blir det att steka i poolen hela dagen om vädret tillåter :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards