Johannanystrom

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Johanna Nyström - 2 juli 2012 21:53


Hunnit med så mycket idag att jag nästan blir chockad. 


Hälsat på Malin med Vicky, fållat 6 gardiner och hängt upp, tvättat, lagat mat, varit till Rödupp med Annika, plockat sten och sen hjälpt henne gräva blommland och sen varit i G-byn och färgat håret. 

Nu är jag äntligen hemma igen och ska bara ta de lugnt. Mycket rantande idag så imorgon får de bli en lite lugnare dag. Haha. Nä jag skoja, tycker om när det är full rulle. Hatar att sitta still (förutom på kvällarna) då det faktiskt kan vara lite skönt ligga och slappa i soffan. 


Nu är iallafall håret fixat, gjorde mer slingor eftersom jag hade fått en fet utväxt. Tycker egentligen mitt hår är alldeles för ljust så vet inte riktigt hur jag ska göra med det? Har köpt en brun/röd hårfärg och funderar på att göra undehåret eller så bara "under luggen". Svårt val. Eller någon som har nå annat förslag? Kommentera gärna!

 


Nu blir det iallafall chill i soffan och invänta min karl. När han kommer tänkte jag tjata om att se någon bra film om han inte är för trött. Imorgon måste jag förresten försöka ta mig tid att fara på RödaK, hann ju inte idag och bilen är full i saker. Hade behövt ge den en dusch också men fan så tråkigt det låter ut. Och svettigt. 


Bjuder på en sjukt snygg bild på mig och Daniella från Januari på Vicky & Johannas 22årsdag med maskeradtema :)


 

Av Johanna Nyström - 2 juli 2012 12:58


Hunnit vara hälsa på Malin med Vicky en sväng. Och ingen bebis ännu. Vi hinner nog på bilbingo en gång till ;) Är i Grelsbyn nu och håller på fålla massa gardiner. Nu blir det nytt & fint hemma. Och ljusare om int annat. Är less dom lila gardinerna i tv-rummet och less dom svarta i sovrummet. Nu blir det hel vita och vita med mönster. Kommer bli galet snajsigt :) Sen var det väl tänkt att jag ska följa med Annika till Rödupp och köpa blommor så håller på vänta att hon ska höra av sig och sen måste jag försöka ta mig till Rödakorset, har hela bilen full i saker som jag och Matte rensade bort igår. Nästan en helt ny garderob och en jäkla massa annat!

Av Johanna Nyström - 2 juli 2012 09:25


Fyfan vilken jävla skit natt. Myggen gör mig psykisk sjuk. Fast jag och Matte gick runt i hela lägenheten igår & döda alla vi såg innan vi skulle sova så har det varit massa mygg och surrat kring öronen. Har inte sovit nå typ. Är så förbannad och less. Fattar inte vars fan dom kommer in ifrån? Jag ljuger inte om jag säger att vi har minst 20 mygg i lghn. Och ändå har jag stängt alla ventiler. Nää, idag ska vi köpa massa myggspiror eller nå annat som är sjukt bra som dödar allt för de här går inte. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards