Johannanystrom

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Johanna Nyström - 3 juli 2012 20:28


Äntligen har vi haft lite soligare & bättre väder. TACK!


Började dagen med att fara på RödaKorset och lämna massor av kläder och annat. Såg förresten nyss när jag var i Bränna att min turkosa klänning jag lämna hängde i skyltfönstret. haha. Kändes ut som sjukt att de varit min och hängde där :) Sen iaf så for jag till Malin och drack lite kaffe och surra. Har även hunnit med en fika på Brännvalls med Helena, Elin, Josse och söta Alma :) Och nu är jag hundvakt åt H´s söta Bosse. Har varit sen fyra och vid nio kommer hon och hämtar han när hon slutar jobba. Hur man blir sugen på en liten bebisvalp själv. 


Haft en lugn & skön dag med massa olika folk :) Trevligt trevligt. Nu vet jag inte riktigt vad som händer & fötter. Hade varit kul spela kubb men är nog svårt få ihop nå lill gäng när klockan börjar vara så mycket och de flesta jobbar eller ska upp tidigt imorgon. Så vi får se, annars blir det chill i soffan. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards