Johannanystrom

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Nyström - 8 december 2010 15:17


Dagen har rullat på fint idag, tiden har gått både sakta och fort. Nu innan jag sluta letade jag fram fotoalbum från när man själv gick lekis och shit säger jag då bara. haha! Nog fick man skratta. Var sjukt kul se i dom och mycket minnen fick man tillbaka :) Små & söta var vi då allt. 


Nu har jag precis kommit hem och ska snart laga mig nå mat och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. 

Av Johanna Nyström - 7 december 2010 15:30

på att uppdatera här i bloggen har jag blivit, men det beror på att jag är borta hela dagar och hinner inte skriva nå, men när praktiken är slut så ska det bli bättre med uppd :) Har bara den här veckan kvar och nästa så. 


Tisdag idag, vette tusan vad man skulle ha hittat på? Är sugen på nå roligt och inte bara ligga inne så vi får se vad man styr upp för nå :)

Av Johanna Nyström - 6 december 2010 15:32

är vad jag haft och fan så jag INTE ångrar mig att jag drack och slösade pengar på att vara full. Är stolt över mig själv och glad för att man slapp vara bakis och må skit :) Har haft en super helg med mina nyktra vänner som sällskap. Vi har gjort allt möjligt.


I Fredags då jag slutade 11 från lekis drog jag & matte till Luleå och shoppade lite, sen blev det nattöppet, film, mys.


Lördag chill hela dagen, färgade Vickans hår, åt god mat hemma i G-byn, ragga kring Bränna, Kalix en sväng och hämtade en bil, film och sen vaknade man upp på söndag.


Söndag hände inge speciellt, var och åt på Maddes, hängde med Vickan och tog det mera lugnt och vid halv tio stupade jag i sängs :)

Och idag har jag varit på praktiken hela dagen. Har som saknat ungarna under helgen, dom är ju så söta :)

Av Johanna Nyström - 4 december 2010 15:30

Hur man skulle ha gjort ikväll? Ska man orka dra sig i fyllan och fara på hotellet och dansa loss eller vara nykter & skötsam som igår? Hmmm.. 

Vi får se. Båda sakerna känns ut lockande men vet fan int. 

Tror de blir roligt på hotto men mindre roligt imorgon........... 


Åååååååååååååh. 

:))

Av Johanna Nyström - 3 december 2010 07:29


FREDAG


Behöver jag säga mer? ;)

Av Johanna Nyström - 2 december 2010 19:07


Jag är helt färdig efter en hel dag med jobb. Fy säger jag bara. Min rygg och mina fötter värker så ini h. Att gå med skit sandaler på ett sten hårt cementgolv är nog inte så bra. Måste verkligen köpa mig nya så jag kan ha de få gånger jag jobbar för det här går inte. Gör så jävla ont nu :(


Men dagen har rullat på bra bortsett från all värk. Har jobbat från 09.00-17.30 så det blir ju en del money :) + att jag har 3 dagar till


16dec

21dec

23dec  


och mest troligt skulle jag få fler dagar. Lär ju märkas när dom ringer och behöver hjälp :) Men nu först tycker jag det kan bli den 15dec för då får jag lön från Konsum för de jag jobba i november och jag får pengar från AF :) Kommer bli rik :) Kan behövas eftersom jag har levt sjukt snålt och fattigt den senaste tiden. Och nu är pengarna typ slut. Har väl 200kr kvar och de har jag sparat endast ifall jag ska på hotellet i helgen. Men vi får se hur jag gör, hade varit skönt vara nykter en till helg och istället göra nå roligt. 

Av Johanna Nyström - 2 december 2010 08:24


Konsum ringde igår och fråga om jag kunde komma jobba, vilket man självklart tackar ja till :) Så just innan nio ska jag börja gasa inåt Bränna för en dag full av jobb. + att jag fått 3 dagar till nu i december och det kunde bli mer. Det är mycket nu innan jul och jag hoppas på så mycket jobb som möjligt :)


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards