Johannanystrom

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Johanna Nyström - 1 december 2010 07:13

Shit vad tiden går fort, det är redan 1 december idag.

Lycklig blir jag, snart är det JUL!!! =)


Igår var jag ju som sagt på Lekis hela dagen +några timmar på kvällen där vi gjorde ljus, sjukt kul och intressant men min trötthet ville ta över mig. Gick bara och räknade ner minuterna och det blev en tidig kväll för min del. 

Idag är jag fortfarande sjukt trött, känns som att jag inte alls sovit nå inatt, vaknat tusen gånger, varit orolig och allmänt konstig. 

Hoppas man får och kan sova inatt då. Behöver verkligen all sömn jag kan få under nätterna för jag blir helt slutkörd under dagarna. 


Nu ska jag iallafall göra mig klar och sedan dra inåt Bränna. 


:)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards