Johannanystrom

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Johanna Nyström - 21 december 2010 22:40


efter en hel dag som bestått utav jobb, jobb och återigen jobb. 

Sen ikväll har jag hunnit umgås med världens bästa Dan, som jag saknat honom och våra samtal. Och efter det har Matte, Pär och Micke lagat min bil eftersom jag blev helt utan bromsar igårkväll när jag körde hem. Fyfan säger jag då bara. Tur de fanns handbroms. Men nu är bromsarna fixade och jag kan fortsätta tuta & köra :)


Har iallafall precis kommit hem och tänkte snart göra godnatt.

Ledig imorgon, då blir de att jul baka :)


Nej, nu en snus på de här innan sängen. Puss!

Av Johanna Nyström - 21 december 2010 07:37


21 december idag och jag ska snart iväg och jobba till kl 18.15 Kommer bli en lång dag känns det ut som. Speciellt när jag känner mig döds trött och helst av allt skulle vilja ligga kvar i sängen och sova. Men jobb är = pengar och jag behöver alla pengar jag kan få :) Är ju förresten julafton snart också, sjukt så tiden går fort. Känns som att det nyss var sommar och man legade på bryggan eller på garbins och stekte och klagade över hur man höll på svettas ihjäl. 


Var ju ledig igår och då hann jag med ett besök hos mormor & morfar, hjälpte dom med att stryka julgardiner och hänga upp dom så nu har dom också det julmysigt :) Sjukt glada blev dom över hjälpen. Är så roligt när någon uppskattar en så pass liten sak så mycket. Men efter några timmar hos dom så sket jag i att klä granen här hemma, får ta de imorgon då jag är ledig. 


Nu ska jag hoppa upp från sängen och göra mig redo och klä på mig mina svarta jobbar byxor och den gröna skjortan. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards