Johannanystrom

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Johanna Nyström - 27 december 2010 21:47


Dagen har bestått utav mys, mys och återigen mys. 


Jag och Vickan har hunnit med att äta frukost på Brännvalls och surrat sönder världen. Sen har vi legat hos henne i sängen och haft det riktigt riktigt mysigt innan vi drog till Konsum och handlade. Sen snörde vi ihop spagetti och korv stroganoff som vi bjöd Matte och Pär på. Fan så gott det var :) Sen blev det ännu mera mys och nu har jag precis kommit hem och ska väl snart snöra mig i sängen. Måste vara utvilad om vi ska dra en snabbis till Luleå imorgon. 


<3




Av Johanna Nyström - 27 december 2010 11:49


Julafton


                                   


Juldagen


                                        


Och allt de jag fick i julklapp :)


            


Väst, korsett, parfym,hudkräm,locktång,pengar,UV filter till kameran,presentkort H&M, tjocksockor



Av Johanna Nyström - 27 december 2010 11:39


Och det känns både ut bra & dåligt. men jag har haft en underbar jul tillsammans med mina finaste vänner!


Drar en kortsammanfattning.


Torsdag - Jobbade hela dagen lång på Konsum. Spenderade kvällen tillsammans med Vickan, Matte & Micke. 


Fredag - Vaknar upp i Vännes efter bara några få timmars sömn och inser ganska snabbt att det är julafton. Drar in till Bränna, till Matte och får världens bästa julklappar av honom. Parfym, korsett och en vit väst som jag så velat ha. Sen där det av hemåt till G-byn där jag och Ida rullade köttbullar, fixade oss innan vi gick ner till mormor och morfar för att fira jul, äta god mat, öppna julklappar och ha det trevligt. 

Senare kom bröderna Wikman och pickade upp mig, tog nå varv och sen for jag & Matte hem till han och chillade sönder världen innan vi somnade. 


Lördag - Mys hela dagen och fix inför kvällen. Förfest hos Tobbe och sen hotellet och vid 02.00 låg man i sängen och mådde skit, somnade och vaknade upp på söndag och mådde ännu sämre, spydde, hade en huvudvärk från helvetet och ville bara dö. 


Det var min jul och jag är mer än nöjd över den. haft det sjukt bra, kul, trevligt och BÄST! Kunde inte ha varit bättre. Är även nöjd över allt jag fått. Snör upp nå bilder strax. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards