Johannanystrom

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Johanna Nyström - 27 april 2013 09:11


Efter jobbet igår fick jag besök av Dan och Camilla i någon timme. Mycket trevligt!

När dom hade farit gjorde jag mig klar och drog till Bränna för att picka upp Vicky för att sedan dra till hotellet där vi mötte upp Helena och Dennis för att äta plankstek. Och det var ju underbart gott!

Efter vi var mätta och belåtna for jag och V hämta lill gossen min och tog nå varv kring Bränna och surrade innan vi blev trötta och for hem gjorde kväll. 


Lördag idag, har vaknat för en stund. Mina två fina ligger fortfarande och sover, eller somnade om igen.

Ska koka mig nå kaffe för att starta upp dagen och fundera ut något kul jag och Matte kan sysselsätta oss med ikväll. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards