Johannanystrom

Alla inlägg den 24 april 2013

.

Av Johanna Nyström - 24 april 2013 20:34


Friskförklarad? Nja, int riktigt men bättre mår jag så imorgon blir det jobbet. Fortfarande sjukt täppt och snorig men det går att leva med. 


Sitter just nu hemma i våran sköna soffa, Dollar ligger här brevid mig och sover. Vilket han gjort i några timmar nu så hoppas han vaknar snart så han inte är pigg & busig när vi ska göra natt sen :) 

Men hundar kan ju nästan sova dygnet runt, speciellt valpar så ska nog inte bli något större problem. 

Tog förresten med han på en kort promenad idag, 5 minuter typ, bara för att träna och shit så chockad jag blev. Han gick hur bra som helst. Han satte sig inte och vägrade gå nu som han gjort tidigare. 

Var så roligt se. Han tjurade inget, men nog märks det att de är lite bulldog i han när han sätter den envisa sidan till ;) haha! Ska iaf fortsätta träna lite korta stunder varje dag. Annars måste jag säga att han är sjukt lättlärd. Han fattar snabbt vad han ska göra, inte får göra, vad jag menar/vill. Och ja, han är en sjukt speciellt och rolig hund som får en att skratta och samtidigt smälta :)


Nää, nu ska jag plocka till lite här medans han sover och förbereda mig inför jobbet imorgon. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards